درگاه مدیریت زمان

<p style="text-align: center;">برای استفاده از این ابزار، دسترسی به اطلاعات کاربری شما ضروری است؛ بنابراین ابتدا باید نام کاربری و رمز خود را وارد نمایید، تا درخواست شما قابل دریافت و اعمال باشد. </p> <p style="text-align: center;">اگر عضو نیستید، تنها با ثبت «نام، نام خانوادگی و رایانامه» و انتخاب نام کاربری و رمز بلافاصله عضو خواهید شد.</p>
فهرست
تازه‌های دیوار من
برای مشاهده آخرین مطالب دیوار خود، باید وارد سامانه شوید.

Loading

زمان کافی است! اگر وقت کم می‌آوریم حاکی از این است که مدیریت زمان برای ما ضروری است.

چارچوب مدیریت زمان

چارچوب مدیریت زمان، شامل همه مولفه‌ها و روش‌های مدیریت زمان است. این چارچوب، مبنای نظری طراحی بخش‌های نرم‌افزاری هم‌افزا است.

اطلاعات بیشتر: اسلایدهای ماهیت زمان و مدیریت زمان

طرح ریزی

یک برنامه برای زندگی و طرحی برای مدیریت زمان خود تدوین کنید!

  • ایجاد برنامه زندگی - به زودی ...
  • ایجاد طرح مدیریت زمان - به زودی ...
  • پاسخ به پرسشنامه ارزیابی مدیریت زمان - به زودی ...

ابزارهای نرم‌افزاری

برای مدیریت زمان از این ابزارها استفاده کنید: - به زودی ....

  • ایجاد وظیفه
  • ایجاد فرایند
  • ایجاد پروژه
  • نمایش وظایف به صورت جدول، نمودار مرحله پیشرفت، نمودار اهمیت - فوریت، بسته کاری، رویداد درون تقویم
  • مرور سبد وظایف
  • مرور کتابخانه وظایف
  • تخصیص وقت
  • ثبت یادآوری
  • نمایش تقویم در نماهای روز، هفته، ماه، فصل
  • ایجاد تقویم جدید
  • ارسال دعوت نامه؛ پذیرش دعوت ها
  • تعریف و هماهنگی جلسه
  • ثبت صورت جلسه
  • تدوین گزارش روزانه (گزارش انجام وظایف، ساعات کار و حضور، ارزیابی عملکرد)
  • گزارش گیری از فعالیت‌های سایر افراد

یادآوری: وظایف موردی، پروژه‌ای و فرایندی در هم‌افزا یکپارچه هستند؛ برای مدیریت وظایف از این قابلیت‌ها می‌توانید استفاده کنید:

  • تفکیک انواع وظایف با کلیدواژه‌های تخصصی و عمومی
  • واگذاری، بازگردانی، پیگیری و بحث درباره وظایف
  • تنظیم تکرار وظایف و ایجاد خودکار وظایف برای کاربردهایی مانند مرور عملکرد، ارزیابی و ... در راستای حفظ مسیر مدیریت زمان
  • ارتباط دهی وظایف به موضوعات و متون
  • دسته‌بندی وظایف در قالب‌های سلسله‌مراتبی، بسته‌ای و با استفاده از کلیدواژه‌های تخصصی
  • اولویت‌بندی وظایف
  • واگذاری مجدد و بازگردانی وظایف
  • ترکیب وظایف
  • تعریف بازه‌های زمانی
  • بازبینه (چک لیست): ارائه انواع گزینه‌ها برای زمان‌بندی در راستای کاهش خطاها
  • هشدار فرصت انجام وظایف
  • اشتراک گذاری تقویم‌ها؛ هماهنگی وقت بین افراد
  • یادداشت نویسی برای دوره‌های زمانی (ساعت، روز، هفته، ماه و ...)

برای دریافت اطلاعات بیشتر، راهنمای نرم‌افزار را مرور کنید، یا از «راهنمای اینجا» استفاده نمایید؛ روی آیکن راهنمای اینجا در پنجره‌ها و صفحات کلیک کنید.

مطالعه بیشتر

کتاب‌های مدیریت زمان - به زودی ...

نکات مهم در مدیریت زمان

  • مدیریت زمان، مدیریت کارها با توجه به زمان است. کارکرد مدیریت زمان، افزایش دستاوردهای حاصل از انجام کارها در یک محدوده زمانی است.
  • در واقع ما زمان را مدیریت نمی‌کنیم، ما فقط خودمان را مدیریت می‌کنیم.
  • مدیریت زمان کمک می‌کند که مدت و کیفیت زندگی را افزایش دهیم.